alphen aan den rijn administratiekantoorZakelijke boekhouding & administratiekantoor voor particulieren in en om Alphen aan den Rijn

Hulp bij de boekhouding nodig in Alphen aan den Rijn uw persoonlijke of zakelijke administratie? De betrokken en ervaren medewerkers van administratiekantoor Dool Administraties helpen u snel en efficiënt. We helpen zowel particulieren, zelfstandigen als grote ondernemers met uiteenlopende financiële en administratieve lasten. Bezwaarschriften indienen bijvoorbeeld. Of het aanvragen van toeslagen. En wat te denken van de alsmaar terugkerende belastingaangifte. Een taak waar veel mensen van wakker kunnen liggen… De angst om fouten te maken, niet op tijd te zijn of geld mis te lopen is reëel. We kunnen voor u snel inzichtelijk maken op welke toeslagen en belastingvoordelen u recht heeft. We weten hoe u geld kunt besparen of wat u zelfs geld kan opleveren. Ook kunnen we helpen met uitstel van aangifte aanvragen, of een bezwaarschrift voor u indienen. Kortom, een boekhouder of administratiekantoor in de arm nemen kan altijd uit. U bespaart niet alleen tijd en kopzorgen, maar waarschijnlijk ook geld. 

Boekhoud- en administratiekantoor Dool Administraties helpt bij elke klus, klein of groot

Wij kunnen helpen – of u nu boekhoudkundige hulp nodig heeft als ondernemer of particulier in Alphen aan den Rijn of daarbuiten. En of u nu onderneemt met een groot of klein bedrijf; Administratiekantoor Dool Administraties staat klaar om te helpen. We hebben jarenlange ervaring met een breed scala aan administratieve klussen, van grote inhaalslagen tot kleine belastingtechnische correcties. Wat uw hulpvraag ook is, de medewerkers van ons boekhoudkantoor draaien er hun hand niet voor om. We kunnen een bepaalde klus voor u klaren, of een deel van de administratie overnemen. Ook kunnen we op elke gewenste locatie in Alphen aan den Rijn en omstreken samen voor uw boekhouding gaan zitten om direct praktisch advies te geven. Op die manier kunt u in de toekomst zelfstandig sneller uw financiën en administratie regelen. 

Advies van onze boekhouder op kantoor of thuis en om Alphen aan den Rijn

Onze medewerker kan u thuis of op het werk bezoeken, of u treffen in onze spreekkamers in Alphen aan den Rijn of omgeving. We zijn eveneens buiten de gebruikelijke kantoortijden beschikbaar. Mocht u in de avond of op zaterdagen met ons kantoor willen afspreken, dan staan we voor u klaar.Wilt u graag nog even sparren met een medewerker van ons administratiekantoor, of direct een afspraak inplannen in of buiten Alphen aan den Rijn? We zijn te bereiken via info@dooladministraties.nl of via de berichtmogelijkheid hieronder.

Zakelijke boekhouding: hulp nodig?  

  • Administratie inrichten
  • Jaarrekeningen
  • Loonadministratie
  • Zakelijke belastingaangifte: loonheffing, omzetbelasting, inkomstenbelasting en meer
  • Crediteuren- en debiteurenadministratie
  • Kosten-batenanalyse
  • Tips om zelfstandig efficiënt uw zakelijke boekhouding op orde te maken
  • … waar u ons maar voor kunt gebruiken

Boekhouder voor u als particulier

  • Particuliere belastingaangifte
  • Voorlopige aanslag en/of teruggaaf belastingen
  • Uitstel belastingaangifte 
  • Bezwaarschriften 
  • Toeslagen: zorgtoeslag, huurtoeslag, kinderopvangtoeslag
  • Kindgebonden budget aanvragen
  • Persoonlijk advies voor het zelf doen van uw administratie

UW ADMINISTRATIE OPZETTEN EN VERZORGEN?

Dool Administraties neemt ondernemers en particulieren alle administratieve zaken uit handen. U profiteert standaard van onze scherpe tarieven.

Wilt u bespreken wat we voor u kunnen betekenen?

Alphen aan den Rijn boekhouderOndernemend in en rond Alphen aan den Rijn? Geen zorgen over de boekhouding dankzij ons administratiekantoor  

Voor eenieder die onze hulp bij de boekhouding nodig heeft staat ons kantoor voor u klaar. Onze medewerkers helpen al jaren particulieren, startende ZZP’ers en grote bedrijven in en rond Alphen aan den Rijn met elke mogelijke administratieve klus. De lokale wet- en regelgeving is ons dan ook bekend.

Geen klus is ons vreemd

De dienstverlening van ons toegewijde administratiekantoor is zeer breed. Hoe groot of ingewikkeld uw klus ook lijkt, ons ervaren administratiekantoor kan de zakelijke boekhouding van uw onderneming optimaliseren. Zo bespaart u tijd, geld en stress. Met onze hulp weet u zeker dat het op tijd én goed gebeurt. Onze dienstverlening is maatwerk, en we kunnen desgewenst het ook bij één of meerdere adviesgesprekken houden. Zo kunnen we u van de juiste praktische adviezen en tools voorzien om zelfstandig uw administratie en financiën op orde te krijgen. We kunnen u ook helpen bij die laatste controle op uw belastingaangifte of bezwaarschrift, om die zorgen weg te nemen. 

Tref onze boekhouder buiten kantoortijd en op elke gewenste locatie 

Onze medewerkers bieden graag maatwerk, of u nu een parttime ZZP’er bent of deel uitmaakt van een groot bedrijf in Alphen aan den Rijn. Voor ons administratiekantoor is elke speler en diens boekhouding even belangrijk. We passen ons ook graag aan uw wensen en schema aan. Ook op zaterdag zijn wij voor u beschikbaar (op afspraak). We kunnen met u afspreken tijdens of na kantoortijden en op elke gewenste locatie in en rond Alphen aan den Rijn. Of dit nu uw werk of thuisadres is, of één van onze kantoorruimtes in de regio. We kunnen zelfs de gehele dienstverlening online laten verlopen, dankzij onze hiervoor ingerichte infrastructuur.

Vragen over de invulling van onze administratieve hulp? Kom via deze pagina met ons in contact! Mailen kan ook, naar info@dooladministraties.nl

Gelijk een afspraak plannen in Alphen aan den Rijn? Dat kan hier: direct een afspraak maken

Boekhouder gezocht als particulier in Alphen aan den Rijn? Administratiekantoor Dool Administraties helpt

Naast zakelijke klanten in Alphen aan den Rijn helpen we ook particulieren met hun administratieve lasten. Ook buiten Alphen overigens; de medewerkers van ons administratiekantoor kunnen u treffen op uw werk of bij u thuis. 

Voor de meeste particulieren zijn financieel-administratieve klussen ingewikkeld en niet bepaald een pretje. U zult niet de enige zijn die zich frustreert of druk maakt om zaken als belastingen en bezwaarschriften. En de meeste mensen hebben ervaren dat ze het overzicht op hun administratie kwijt zijn. En u heeft zich vast wel eens afgevraagd of u ergens geld of toeslagen misloopt… Dit laatste overkomt té veel particulieren. Begrijpelijk, want de gemiddelde burger is niet bekend met gunstige regelingen voor de boekhouding, al dan niet lokaal in Alphen aan den Rijn. Voorkom dat u energie en geld verspilt met de administratie door ons boekhoudkantoor in te schakelen. U zult direct merken dat onze medewerkers voor overzicht zorgt. En de nodige geruststelling; met onze hulp weet u zeker dat het goed en tijdig gebeurt. We weten tevens waar u recht op heeft en kunnen helpen met de aanvraag van de juiste regelingen, bezwaarschriften en toeslagen.

Onze boekhouder treffen buiten Alphen aan den Rijn of kantoortijden? Geen probleem!

We begrijpen dat uw tijd door de week schaars is, zoals bij de meeste ondernemers of particulieren het geval is. Daarom kunnen we u ook na kantoortijden en zelfs op zaterdag van dienst zijn. Ook werken we op flexibele locaties. We kunnen afspreken bij ons op kantoor, of op uw werk, bij u thuis, of bij ons. Zowel tijd als locatie is voor onze medewerkers geen issue! Desgewenst kunnen u ook geheel online helpen, aangezien we hier de volledige digitale infrastructuur voor hebben. Benieuwd naar onze werkwijze? Bericht ons via de contactpagina of stuur een mail naar info@dooladministraties.nl

 

Meer weten over wat wij voor u kunnen betekenen, en naar de kosten? Kom via deze link gelijk in contact! Liever bellen? Dat kan op +31 71 887 0024.

Klik hier om direct een afspraak te maken met één van onze medewerkers van ons administratiekantoor, of dit nu in Alphen aan den Rijn of daarbuiten is. 

Leg direct contact of vraag vrijblijvend een offerte aan