Over ons
Edwin Dool is de eigenaar van Dool Administraties. Het bedrijf bestaat sinds 2012, maar zijn ervaring gaat al veel verder terug. Hij heeft een HBO opleiding gevolgd en als financiële controller bij diverse bedrijven en gemeenten gewerkt. Als assistent accountant heeft hij gedurende 10 jaar gewerkt op een accountantskantoor en van hieruit de sprong gewaagd om een eigen administratiekantoor op te richten. Dit bleek een goede zet te zijn geweest. Vanaf de start van het administratiekantoor is deze de afgelopen jaren gestaag gegroeid. Inmiddels is er een gevarieerd klantenbestand ontstaan met veelal vaste klanten. Deze klanten zijn allemaal tevreden klanten die inmiddels al hebben ervaren hoe prettig het is om de administratie zorgeloos te kunnen uitbesteden. Een correcte en foutloze administratie voeren, vindt hij vanzelfsprekend. Onder zijn klanten bevinden zich overigens zowel ondernemers als particulieren.
Bij Dool Administraties bent u aan het goede adres voor het uitbesteden van bijvoorbeeld de fiscale aangiften en financiële administratie. Voor de ondernemer is het ook een optie om slechts een deel van de administratie uit handen te geven. Uiteraard zijn wij op de hoogte van de laatste wet- en regelgeving en van de benodigde technische vereisten, zoals opgelegd door de overheid. Ook voor de startende ondernemer staan wij paraat. Bent u net gestart als ondernemer, een vliegende start is gegarandeerd met de hulp van Dool Administraties. Particulieren kunnen we ook van dienst zijn door te helpen met het invullen van onder andere diverse aangiften en aanvragen van toeslagen. Voor het complete aanbod verzoeken we u om naar de betreffende categorie te gaan om hier meer over te lezen. Uiteraard kunt u ons ook altijd telefonisch benaderen om hier meer informatie over te verkrijgen.
Edwin heeft veel passie voor het vak, waar u als potentiële klant onmiddellijk mee te maken zult krijgen. Hij vindt het bijzonder belangrijk om een goede en persoonlijke service te bieden en daarom biedt hij diensten op maat aan u aan. Samen wordt besloten welke diensten u precies af wilt nemen en daardoor weet u precies waar u aan toe bent. Dit ziet u ook terug in de kosten, want de tarieven zijn concurrerend te noemen. Tegen lage kosten een goede service aangeboden krijgen, dat is waar u standaard mee te maken zult krijgen.
Vraag eens vrijblijvend een persoonlijk gesprek aan om te ontdekken wat wij voor u kunnen betekenen. Bel met Dool Administraties via het telefoonnummer 071-8870024 of stuur ons een e-mail via info@dooladministraties.nl.
Over ons: dit is Dool Administraties
“Ik heb twee bedrijven, dus er moest ook een jaarrekening worden opgemaakt. Ik kwam er zelf niet uit en het was nogal last-minute. Dit was echter geen probleem. Dool Administraties heeft het snel opgepakt en netjes afgehandeld. Ik hoefde enkel wat gegevens aan te leveren en het was geregeld. Ik kreeg een keurig ingebonden exemplaar van de aangifte en de jaarrekening. Top service tegen een zeer goede prijs! Ik kom zeker terug.”
“Dool Administraties verricht haar werk uitstekend, komt afspraken altijd na en werkt zeer secuur.”
“In 2014 contact opgenomen met Dool Administraties omdat mijn vorige boekhouders en accountants er keer op keer een rommeltje van hadden gemaakt en hierdoor vele achterstanden heb opgelopen.
Edwin heeft alles vanaf het jaar 2011 keurig verwerkt en de achterstand
correct en snel verwerkt. Ben nu dankzij Dool Administraties weer helemaal bij en super tevreden over zijn transparantie, openheid en betrokkenheid. Kortom ik ben super tevreden over Dool Administraties.”
EDWIN DOOL
Eigenaar
Sinds 2012 eigenaar van administratiekantoor Dool Administraties.