Tarieven2016-10-14T16:01:53+00:00

Worried couple talking about their expenses and financial problems

Tarieven

Niemand betaalt graag teveel. U betaalt het liefst de laagst mogelijke prijs, maar u wilt hierbij niet inleveren op de service. Meer dan ooit selecteren zowel particulieren en ondernemers op de prijs-kwaliteitverhouding en dat is logisch. Wij weten hoe belangrijk het is om een goede service te leveren en tegelijkertijd een lage prijs te kunnen bieden. Mede doordat wij geen exclusief en duur kantoorpand hebben kunnen we voor u de tarieven zo laag mogelijk houden. Wij leveren graag kwaliteit tegen de laagste tarieven.

Wij hebben geen vaste tarieven, want iedere klant is bij ons uniek. Om deze reden leveren we uitsluitend maatwerk. Het tarief dat u betaalt is mede afhankelijk van uw eigen eisen en wensen. Zo betaalt u dus nooit voor zaken die u niet afneemt en betaalt u alleen voor datgene waar u daadwerkelijk ook gebruik van maakt. U komt bij ons nooit voor onverwachte verrassingen te staan. Transparantie is wat wij belangrijk vinden in ons persoonlijke contact. Hier krijgt u gelijk mee te maken wanneer u contact met ons opneemt.

Binnen onze organisatie maken wij overigens gebruik van een tweetal tariefstructuren. Vraag hier gerust eens naar.

Informeer nu

WELKE TARIEFVARIANT HET BESTE BIJ U PAST? BESPREEK HET MET ONS!

Uurtarief

Het voordeel van werkzaamheden uit laten voeren tegen een uurtarief is dat u alleen betaalt voor de uren die daadwerkelijk worden gemaakt. Dit is vooral aantrekkelijk wanneer u een kleine administratie voert en alleen de jaarlijkse stukken door ons wilt laten behandelen.

Vast tarief

Voert u een grote(re) administratie dan kan het voor u voordelig zijn om te kiezen voor het betalen van een vast tarief per maand. Uiteraard wordt vooraf bepaald van welke diensten u gebruik wilt maken en bekeken hoe groot de daadwerkelijke administratie is.

Startende ondernemer? 10% korting

Wij bieden voor startende ondernemers een korting aan van 10% op onze toch al zeer voordelige tarieven!

Digitaal aanleveren? 10% korting

Vanaf 2015 kunt u er ook voor kiezen om alle stukken welke benodigd zijn voor de aangifte digitaal via ons geautomatiseerde systeem aan ons kantoor in te sturen. Wanneer u dit wenst krijgt u van ons 10% korting op de factuur.

Overstappen? 25% korting

Wanneer uw administratie nu bij een ander administratie- of accountskantoor wordt gevoerd, dan bieden wij u altijd tot 25% korting op uw huidige tarief. Informeer snel naar de mogelijkheden!

EEN VRIJBLIJVEND GESPREK?

Maak direct een afspraak
“Dool Administraties verricht haar werk uitstekend, komt afspraken altijd na en werkt zeer secuur.”
A.J. VAN OMMEREN • REEUWIJK

Dool Administraties en derden maken gebruik van cookies, om onze website te verbeteren en om het verkeer op de website te analyseren. Door op akkoord te klikken, geeft u toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze cookie verklaring.
Ga voor meer informatie naar op de pagina Cookie Verklaring en onze Privacy Verklaring