Zakelijke boekhouding en administratie
Zakelijk
Als ondernemer vindt u het belangrijk om uw administratie goed op orde te hebben. Tegelijkertijd wilt u het liefst bezig zijn met datgene waar u goed in bent en zo min mogelijk aandacht hoeven schenken aan de administratie. In dat geval is het een hele logische keuze om contact op te nemen met Dool Administraties. Wij weten als geen ander dat inzicht hebben in uw bedrijf cruciaal is om als ondernemer belangrijke stappen te kunnen zetten. Inzicht hebben in uw bedrijf is immers de sleutel om succesvol te kunnen zijn. Wat wij voor u kunnen regelen:
- Fiscale aangiften
- Financiële administratie
- Rapportages & adviezen
- Digitale administratie
Wij verzorgen graag voor u de boekhouding en wij zijn dan ook in het bezit van veel kennis en ervaring om u hier in te kunnen voorzien. Houdt u liever een deel van de touwtjes zelf in handen, dan is het bij ons uiteraard ook mogelijk om het bijhouden van uw administratie zelf te (blijven) doen. In dat geval blijft onze taak beperkt tot de controle van uw gegevens. Wij werken met het Exact Online, waarmee u gemakkelijk desgewenst altijd online inzicht heeft in uw financiële situatie. Tevens kunnen wij direct spreken over de gegevens met dit duidelijke overzicht. Maar ook in andere software programma’s kunnen wij u uiteraard ondersteuning bieden. Informeer hiervoor naar de mogelijkheden.
Financiële administratie
- Inrichten van de administratie
- Invoer van mutaties
- Verzorgen van de crediteuren- en debiteurenadministratie
- Verzorgen van de loonadministratie
Rapportages en adviezen
- Maandelijks, per kwartaal of per halfjaar een analyse van de kosten en baten
- Opstellen jaarrekening
- Adviezen
Fiscale aangiften
- Verzorgen van de aangifte omzetbelasting
- Verzorgen van de aangifte loonheffing
- Verzorgen van de aangifte inkomstenbelasting
Boekhouding laten verzorgen
Uw boekhouding door ons laten doen heeft een aantal belangrijke voordelen. Zo bespaart u veel tijd en energie die u als ondernemer kunt steken in wat u het liefste doet, namelijk het ondernemen. Het op de juiste wijze bijhouden van een administratie is een vak apart. Dankzij onze kennis en ervaring zijn wij in staat om op een efficiënte wijze de administratie van uw bedrijf inzichtelijk te krijgen en te houden. We maken hierbij gebruik van Exact Online of Snelstart.
Bent u op de hoogte van alle wettelijke verplichtingen op dit gebied? Gelukkig hoeft dat ook niet, want wij hebben hiervoor alle kennis in huis. Wij nemen u graag dit werk uit handen, zodat u zich totaal geen zorgen hoeft te maken. Wij bieden onze diensten op maat aan u aan, ongeacht of u een kleine of grote(re) onderneming heeft. Voor ons is iedere klant even belangrijk.
Het leveren van een goede en persoonlijke service vinden wij erg belangrijk. Om deze reden komen wij altijd bij u (in de buurt). We hebben geen vast kantoor, maar maken gebruik van verschillende (spreek)ruimten verspreid door de regio. Uiteraard komen we ook gewoon bij u op kantoor, indien gewenst.
We zijn altijd in de buurt!
U hoeft nu nooit meer ver te rijden, wij zijn altijd in de buurt, omdat wij gebruik kunnen maken van diverse (spreek)-ruimten in de gehele regio om met elkaar persoonlijk contact te hebben voor advisering etc.
Ook kunnen wij natuurlijk altijd naar u toekomen.
Boekhouding zelf doen
Het kan een goed idee zijn om uw boekhouding zelf te doen. Een groot voordeel van zelf de boekhouding verzorgen is dat dit u veel meer inzicht geeft als het gaat om de actuele administratie. Daarnaast kan het u op jaarbasis veel kosten schelen. Met name voor de kleine(re) ondernemer kan het de moeite lonen om deze optie in overweging te nemen.
Misschien wilt u graag uw boekhouding graag grotendeels zelf regelen en bent u op zoek naar handvatten om dit op een zo efficiënt en effectief mogelijke wijze te kunnen. In dat geval bieden wij u graag onze hulp aan, zodat u zelfstandig uw administratie kunt leren inrichten, ordenen en verwerken. Zelf in één oogopslag zien hoe het ervoor staat met uw onderneming, dat is waar we u graag bij helpen.
Natuurlijk controleren wij vervolgens regelmatig uw administratie, bijvoorbeeld voorafgaand aan het verzenden van de BTW aangifte en uiteraard voordat de jaarcijfers worden verzonden. In wat voor opzicht kan het inhuren van Dool Administraties voor u van toegevoegde waarde zijn? Dat is een belangrijke vraag, welke wij u graag helpen te beantwoorden. Neem gerust eens contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
“Dool Administraties verricht haar werk uitstekend, komt afspraken altijd na en werkt zeer secuur.”
“Ik heb twee bedrijven, dus er moest ook een jaarrekening worden opgemaakt. Ik kwam er zelf niet uit en het was nogal last-minute. Dit was echter geen probleem. Dool Administraties heeft het snel opgepakt en netjes afgehandeld. Ik hoefde enkel wat gegevens aan te leveren en het was geregeld. Ik kreeg een keurig ingebonden exemplaar van de aangifte en de jaarrekening. Top service tegen een zeer goede prijs! Ik kom zeker terug.”